Blogger Backgrounds

lördag 19 november 2011

Jag har världens bästa posjkvän!!

Tar mig ork till att skriva, trotts att jag är sjuk fortfarande... Men detta är så underbart.
Jag fyller år i december, 16.de för att vara mer exakt och då kommer vi vara i Gran canaria, så vi har beslutat att fira mig nästa helg med skinkmacka, Lussebullar och glögg...
Det känns jätteskönt att åka bort o slappa i en hel vecka, Men jag har oroat mig en del att jag inte ska komma in i rätta julstämningen... Idag när jag och Gurra (pojkvännen) satt vid matbordet efter middagen sa han såhär:
"oh jag skulle åkt till blomsterlandet och köpt en blomma till dig idag...."
"Jaha?" svarar jag frågandes, Och lägger till ett "det är tanken som räknas med ett flin"
Han fortsätter "-alltså, Jo, jag har gjort en grej"
Hjulen börjar spinna i huvudet på mig, han skulle köpt blommor till mig, och har gjort någonting??!
JAHA?? säger jag ännu mer frågande...
"-Jo, på fredag nästa vecka..... Så ska vi åka till Göteborg.... Gå på Jul på Liseberg.... Och sova på Hotell baken Viking"
Jag utbrister i ett IIIIIIIIIHHH o börjar nästan gråta. Min älskling vet verkligen hur man ska få mig att må bättre.... Detta är alltså min 25-års present, Och jag kan inte tänka mig något mer underbart eller mer passande att få i födelsedagspresent.
Så på fredag åker vi ner till Göteborg vid Lunch, Sen åker vi till Liseberg, går där ett par timmar, Åker hem till hotellet, Sover i underbart sköna sängar, vaknar på Lördagen, äter Underbar hotellfrukost, Chekar ut och går till Stan för att shoppa julklappar.
Det som får mig astt bli ännu lyckligare och verkligen förstå att Gurra älskar mig mer än allt är att jag VET att han hatar att trängas med folk och att shoppa, Men han vet hur mycket jag velat åka ner till Göteborg och hur mycket jag älskar att julhandla så han gör detta för min skull.... ovärderligt.

Så helgen är fullspäckad, för på söndagen ska vi som sagt fira mig hemma hos mamma o pappa, För helgen efter åker vi....
Detta kommer bli bästa julen, Någonsin!!




Jag älskar dig min prins, Du och jag för alltid 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar