Blogger Backgrounds

fredag 25 november 2011

Adventsstök

Idag har jag "stökat" färdigt inför advent. Eller nästan i alla fall, stjärnan i sovrummet ska upp, Men måste köpa en skarvsladd först.
Bjuder på lite bilder....
Här har vi köket
 Min fina glöggkanna och en liten burk med marshmellows och polkagrisstänger

2 grupper jag gjorde i veckan 


Köksfönstret med kulor och ljushållare i glas
Köksbordet

Här är hallen:

 Mina fina färgskiftande paket som jag säkert haft i 8 år, de är lite kanstötta men fina för det


Annorlunda "Ljusfat"
 
 Min lille snögubbe


Mina vackra kandelabrar har prytts med glitterhjärtan som jag pysslade ihop förra året.


Så, Nu har ni i alla fall fått se hallen och köket, Sovrummet och vardagsrummet ska som sagt göras klart när vi kommer hem från Göteborg igen.
Nu ska jag göra mig vacker för att snart åker vi.

Återkommer med bildbomb från Jul på Liseberg.
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar