Blogger Backgrounds

måndag 5 december 2011

Årets första snö & julfina naglar.

Idag kom den... Årets första snö... det snöade ordentligt i ca 15 minuter och det la sig på backen som ett vitt täcke... Sen slog det om och började regna =( Men det var fint så länge det varade och jag fick ett leende på läpparna för första gången idag... Meningen var att jag skulle julstäda och baka lite till mina arbetskollegor men när jag skulle åka och köpa lite ingredienser till de minimuffins jag skulle göra så startade inte bilen =/
Så 5 timmar gick åt att felsöka, åka till skroten, åka till BIVA och till att konstatera vad felet var... 1000:- skulle delen gå på, men Gurras arbetskollega hade en sån liggandes i bilen (han har allt till Saab i sin bil??!) så blir det lite billigare.... Strunt samma, det löser sig....

Tänkte visa mina fina naglar jag gjorde herromdagen, Det blev de klassiga polkagrisarna men fick även till en tomteluva på långfingret... MÅNGA kommentarer på stan har det blivit och folk tittar jättemycket när de får se dom, Riktigt roligt =)





Nu ska jag fortsätta med städandet och sedan göra klar en krans som jag fått beställning på.

På återseende
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar