Blogger Backgrounds

lördag 24 december 2011

24 Decmber

God jul allihop där ute!
Jag har inte varit lika aktiv denna julen som jag velat, men så är det nog alltid.
Nästa år tar jag nog en veckas semester över jul (om jag inte måste jobba vill säga)

Just nu sitter jag och kikar på sista avsnittet av julkalendern, Jag har älskat ALLA avsnitt.
Snart ska jag locka håret och göra mig fin inför första firandet hos svärmor  och svärfar... Julkänslan börjar smyga sig på sakta och säkert igen...

Här kommer en bildbomb på mitt pynt och lite annat här hemma.






 Vår ytterdörsskrans i Guld med LED-belysning

 vår lille "julgran" som jag plockade in efter jag plockade ner plastgranen härromdagen
 Min lilla hyacintjulgrupp
 En skål med lite kulor piffar upp vardgsrumsbänken
 Julgruppen mamma gjort till svärmor & svärfar
 Min fina glaskula med ängeln i
Julklappsäcken står står redo för avfärd mot svärmor & svärfar.

Då återstår det bara att önska alla en riktigt god jul igen och ett gott nytt år med för den delen!
Jag återkommer antagligen nästa år med en fylligare julblogg!


På återseende
Jenny

1 kommentar: