Blogger Backgrounds

torsdag 1 december 2011

1:a December

Oh, idag är det första December och jag har precis sett första avsnittet av årets julkalender...
Jag är hittills jättenöjd med kalendern då många av mina favoritskådisar är med.
Blir spännande att följa tjuvarnas jul, Har mycket höga förväntningar på kommande avsnitt.

Just nu sitter jag och avnjuter lite skorpor med smör och en saffransglögg med skållad mandel i.
Vi köpte tre flaskor "finglögg" på liseberg och det enda jag ångrar är att vi inte köpte fler flaskor för den är SÅ god. Förutom saffransglöggen köpte vi även 2 flaskor Gyllenglögg som är en glögg med smak av Rönnbär och enbär, Jag rynkade på näsan innan vi fick smaka, men den var så underbart god att vi köpte TVÅ flaskor av den.
Jag älskar ju när saker ser lite rustikt ut, så flaskorna föll jag för direkt. Ska faktiskt se om det går att beställa hem fler flaskor via post, Jag får hoppas





Idag ska jag tvätta och julstäda, Ska även pynta det sista (förutom granen)
Ska även slå in alla julklappar.
återkommer senare med lite bilder.
På återseende

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar