Blogger Backgrounds

torsdag 24 november 2011

En krans till...

Jag skulle städat och pynta klart idag, Riktigt så blev det inte då jag verkligen inte hade ork.
Men jag ska ta tag i det i morgon bitti innan vi åker tänkte jag...
det blev att göra en krans till i alla fall, denna gången åt Daniel på jobbet som ville ha en till sin mamma...
Röd ville hon minsann ha så en sådan fick det bli.
Jag är så besviken att bilderna inte gör kransarna rättvisa, dom är verkligen så mycket snyggare irl....



Två bilder på mina fina amaryllis som valde att skena iväg i växten och gå av i veckan, Jag klippte av den andra jag hade med o satte dem i en vas, blev riktigt fint faktiskt.

I morgon åker vi som sagt till Göteborg, Det ska bli SÅ underbart, Och kameran ska givetvis med.
Återkommer inom kort.
På återseende
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar